Vragen over de website, de producten of iets anders?

De meest gestelde vragen vindt je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina.

Bestellen

Plaats het product naar keuze in de winkelwagen door op de “In winkelmand” knop te drukken. Als je hierna op “Doorgaan naar afrekenen” drukt kun je vervolgens je gegevens invullen en betalen. Pas als je op “Bestelling plaatsen” drukt is je bestelling definitief.

Nee helaas, Degroenebuik.nl verkoopt alleen via internet.

Uiteraard! Vlak na je bestelling ontvang je van ons systeem een orderbevestiging. Ontvang je hem niet stuur ons dan vooral even een email.

Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Achter de prijs van het product staat ook de voorraad-status. Maar wees gerust: eigenlijk alle producten op onze website zijn ruim op voorraad.

Betalen

Afhankelijk van het gekozen land kan je betalen met:

  • iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • BanContact/MisterCash: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.
  • Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard of Visa creditcard. Betalingen gaan via PayPal.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.

Alle betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie. Betalingen gaan via een beveiligde verbinding.
Bij een groot aantal webwinkels betaal je extra als je wilt betalen via PayPal of via Bancontact/MisterCash. Bij ons komen er geen extra kosten bij je bestelling vanwege jouw keuze voor betaalmethode.

Ja, vooralsnog is de levering bij alle betaalmethodes even snel.

Contactinformatie

Of je nu een vraag wilt stellen over je bestelling, de producten van Degroenebuik.nl of wilt laten weten hoe (on)tevreden je bent – we staan voor je klaar!
Vragen kun je stellen via email op info@degroenebuik.nl of via het contactformulier.

Retourneren

Is jouw bestelling beschadigd of niet compleet? Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.

Ben je niet 100% tevreden over je aankoop? Dan is het mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling terug te sturen en je betaling terug te ontvangen. Lees hier meer over onze no-nonsense manier van retourneren. Let op: als jouw bestelling nog per post onderweg is vragen we je te wachten tot deze bij je is afgeleverd.

Elke klacht is voor ons een uitdaging. Een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, laat dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer achter. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.

Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting GeschilOnline. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.

Verzending

Alle producten op verzenden we helemaal gratis.

Bestellingen ontvang je, nadat de betaling bij ons binnen is, over het algemeen binnen 1-2 dagen.